navigation-menu ورود / ثبت account ثبت رایگان کسب‌وکار
فیلتر های اعمال شده
محــلّه ها
امکانات

لیست بهترین【آرایشگاه مردانه تهران】+ خدمات و تخفیف آرایشگاه های داماد

loading یـکم صــبر کنــید ...

یکی از کارهای مهم دامادها قبل از برگزاری مراسم عروسی، رزرو وقت آرایشگاه مردانه است. در سال‌های اخیر، اهمیت موضوع آراستگی و پیراستگی ظاهری داماد در مراسم عروسی، بیشتر از گذشته شده است و گریم داماد هم به‌اندازه‌ی آرایش عروس، اهمیت پیدا کرده است. ازاین‌رو، بهترین آرایشگاه‌های مردانه تهران نیز اقدام به ارائه پکیج‌های مختلفی برای پیرایش و گریم داماد کرده‌اند. ما در این بخش از سایت عروسیمون، قصد داریم بهترین آرایشگاه‌های داماد تهران را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های مهم این آرایشگاه‌ها را به شما بگوییم. به‌همین‌خاطر اگر شما نیز به‌دنبال بهترین آرایشگاه‌های معروف داماد تهران می‌گردید، همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین آرایشگاه‌ های مردانه چیست؟

همانطور که انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران برای عروس خانم ها مهم است، به همین ترتیب داماد نیز باید بهترین آرایشگاه مردانه را انتخاب کند. آنکه بتوانید راحت‌تر بهترین آرایشگاه مردانه تهران را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید، بهتر است ابتدا با ویژگی‌های مهم این آرایشگاه‌ها آشنا شوید. ویژگی‌های یک آرایشگاه داماد خوب عبارت است از:

  1. موقعیت جغرافیایی خوب سالن: از آنجایی که به‌عنوان یک داماد، در روز برگزاری مراسم، مسئولیت‌ها و کارهای زیادی دارید، سعی کنید سالن آرایشگاهی را برای خود انتخاب کنید که در موقعیت جغرافیایی مناسبی واقع شده باشد. بهتر است آرایشگاه گریم دامادی که انتخاب می‌کنید که به آرایشگاه عروس و محل برگزاری مراسم عروسی، نزدیک باشد.
  2. حرفه‌ای و باتجربه بودن گریمور: گریم داماد، کار بسیار حساس و مهمی است. این کار نیاز به تجربه و دقت زیادی دارد تا درست و حرفه‎ای انجام شود. ممکن است بعضی از آرایشگرها، به‌دلیل نداشتن تجربه و مهارت کافی، به‌جای گریم حرفه‌ای داماد، آرایشی غیراصولی روی صورت او انجام دهند. ازاین‌رو، پیش از انتخاب هر سالن پیرایش داماد در تهران، ابتدا نمونه کارهای قبلی گریمور سالن را بادقت بررسی کنید.
  3. اخلاق گریمور و پرسنل سالن: برخورد خوب و اخلاق خوب پرسنل و تیم سالن‌های آرایش و پیرایشی نیز به‌اندازه‌ی میزان حرفه‌ای بودن آن‌ها مهم است. سعی کنید آرایشگاهی را انتخاب کنید که تیم خوش‌اخلاق و پرانرژی داشته باشد.
  4. قیمت مناسب: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بهترین سالن‌های گریم داماد در تهران، قیمت مناسب آن‌ها است. سعی کنید سالن پیرایشی را انتخاب کنید که قیمت‌های معقول و مناسبی را برای خدمات خود درنظر گرفته باشد.
  5. استفاده از تجهیزات و مواد اولیه باکیفیت: آرایشگاه‌های مردانه‌ی حرفه‌ای تهران، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه برای آرایش و گریم دامادها استفاده می‌کنند. ازآنجایی‌که این مواد مستقیماً روی سلامت پوست و موی شما تأثیر می‌گذارند، بهتر است حتماً از مواد مرغوبی استفاده شود که سلامتی پوست و موی شما را به خطر نیاندازد.
  6. ارائه خدمات حرفه‌ای و پکیج کامل گریم داماد: لیست خدمات آرایش و گریم داماد، بسیار طولانی و مختلف است. این خدمات از پاکسازی پوست تا کوتاهی و آرایش مو را شامل می‌شوند. بهتر است متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود، آرایشگاهی را برای خود انتخاب کنید که پکیج کاملی از این خدمات را به شما ارائه دهد. درادامه با خدمات گریم داماد، بیشتر آشنا می‌شویم.

آرایشگاه داماد تهران

خدمات بهترین آرایشگاه داماد تهران

همانطور که اشاره کردیم، خدمات هریک از آرایشگاه‌های مردانه برای آماده کردن داماد برای مراسم عروسی، متفاوت است. اما به‌طورکلی مهم‌ترین خدماتی که برای آرایش و گریم داماد در بهترین آرایشگاه‌های داماد تهران ارائه می‌شود، عبارتند از:

  1. اصلاح صورت و مو
  2. پاکسازی تخصصی پوست صورت
  3. ماساژ
  4. خدمات پدیکور و مانیکور آقایان
  5. متعادل‌سازی چهره و گریم صورت
  6. کاشت موقت مو
  7. خدمات رنگ مو، کراتینه و احیا مو

لیست معرفی بهترین آرایشگاه‌ های مردانه تهران

تعداد آرایشگاه‌ های مردانه در تهران، بسیار زیاد است. اکثر این آرایشگاه‌ها نیز خدمات آرایش و پیرایش داماد را ارائه می‌دهند. اما در ادامه، برای راحتی کار شما در انتخاب بهترین آرایشگاه گریم داماد در تهران، لیستی از 5 آرایشگاه مردانه برتر تهران، همراه با اطلاعات کامل آن‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم.

نام سالن

نام مدیر سالن

آدرس

شماره تلفن

خدمات ویژه و اختصاصی

آرایشگاه داماد شاهکار

-

سعادت آباد، بلوار دریا، پلاک 56

09123018243

پارکینگ اختصاصی – شاداب‌سازی و جوان‌سازی پوست

سالن داماد حمید بخشی

حمید بخشی

زعفرانیه و سعادت آباد

09126074167

خدمات احیا و کراتینه مو – کاشت موقت مو

آرایشگاه داماد برتر

پرهام احمدپور

نیاوران، بین کامرانیه و سه‌راه ناصر

09121211564

اعزام آرایشگر به محل – کوتاهی مو ژورنالی

آرایشگاه داماد پرشیا

علیرضا تهرانی

شهرک غرب، بلوار دامادن، جنب پنب بنزین، طبقه بالای کارواش

88361655-021

گریم حرفه‌ای داماد – ویتامینه پوست و مو

آرایشگاه داماد دیپلمات

شهرام هاشملو

شهرک غرب، ابتدای فاز 3، مرکز تجاری غرب، طبقه 2، واحد 47

88574204-021

پاکسازی پوست – متعادل‌سازی چهره

در ادامه پیشنهاد می کنیم از سایر مجموعه های خدمات عروسی شهر تهران که در وبسایت عروسیمون لیست شده‌اند دیدن نمایید:

سالن های زیبایی تهران | آتلیه های عکاسی تهران | باغ تالار در تهران | مزون لباس عروس در تهران | لیست تالارهای تهران

توجه: مرورگر شما پشتیبانی نمی شود. لطفا برای استفاده از سایت از مرورگرهای به روز مثل chrome یا firefox استفاده کنید.