navigation-menu ورود / ثبت account ثبت رایگان کسب‌وکار
فیلتر های اعمال شده
محــلّه ها
امکانات

لیست کامل بهترین سالن های زیبایی مشهد 💄 قیمت + خدمات آرایشگاه زنانه مشهد

loading یـکم صــبر کنــید ...

اگر شما هم در جست‌وجوی یک سالن زیبایی خوب در مشهد هستید و می‌خواهید با سالن‌های زیبایی مشهد آشنا شوید، این محتوا برای شما است. شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های حرفه‌ای زیادی دارد. این موضوع باعث می‌شود تا انتخاب بهترین آن‌ها برای شما سخت شود. اما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید با بررسی چند نکته، به راحتی یک آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در مشهد برای خود انتخاب کنید.

چطور بهترین آرایشگاه زنانه مشهد را انتخاب کنیم؟

سالن زیبایی مشهد

همانطور که می‌بینید تعداد سالن‌های زیبایی مشهد که خدمات آرایش عروس ارائه می‌دهند، بسیار زیاد است. برای اینکه بتوانید بهترین سالن را از میان آن‌ها انتخاب کنید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. خدمات متنوع و باکیفیت: یک سالن زیبایی خوب، باید بتواند انواع خدمات زیبایی موردنیاز شما را به صورت تخصصی انجام دهد. اگر می‌خواهید بهترین سالن زیبایی مشهد را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید، بهتر است حتماً به سراغ سالن‌هایی بروید که تمام خدمات موردنیاز شما، از خدمات ناخن تا آرایش مو، را به صورت حرفه‌ای انجام دهند.
  2. تجهیزات مورد استفاده: بهترین سالن زیبایی، سالنی است که از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای استفاده کند. زیرا این تجهیزات در نتیجه کار بسیار تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین، در هنگام بازدید سالن‌های زیبایی، به دستگاه‌ها و تجهیزاتی که استفاده می‌کنند، توجه زیادی داشته باشید.
  3. نمونه کارها و نظرات مشتریان: پیش از آنکه برای انجام خدمات زیبایی مراسم عروسی خود به سراغ هر سالنی بروید، نمونه کارهای قبلی آن سالن را ببینید. این نمونه کارها می‌توانند تا حد زیادی شما را با سبک کار و مهارت کادر سالن زیبایی آشنا کنند. همچنین نظر مشتریان قبلی سالن زیبایی را نیز با دقت زیادی بررسی کنید.
  4. قیمت خدمات: اکثر سالن‌های زیبایی تلاش می‌کنند تا در کنار ارائه خدمات باکیفیت، قیمت‌های مناسبی را نیز به مشتریان خود اعلام کنند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و نوع و کیفیت خدمات سالن زیبایی، بهترین و مناسب‌ترین سالن زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

قیمت خدمات سالن زیبایی مشهد

هر یک از سالن‌های زیبایی مشهد، با در نظر گرفتن مواردی همچون: نوع خدمات زیبایی، کیفیت خدمات، وسایل و تجهیزات مورد استفاده، قیمت مواد اولیه و میزان مهارت و سابقه کار، قیمت‌های مختلفی را برای خدمات خود ارائه می‌کنند.

درواقع نوع و کیفیت خدمات، مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت سالن‌های زیبایی مشهد است. خدمات مختلفی که یک سالن زیبایی ارائه می‌دهد، می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خدمات آرایش مو: ترمیم مو، کوتاهی مو، آرایش و شینیون مو، کاشت مو
  • خدمات پوست: فیشیال، لایه‌برداری، ماساژ پوست
  • خدمات آرایش صورت: اصلاح صورت و ابرو، میکاپ کامل صورت، آرایش عروس
  • خدمات ناخن: مانیکور، کاشت ناخن، ژلیش ناخن

جدول معرفی سالن‌ های زیبایی در شهر مشهد

در جدول زیر تعدادی از معروف‌ترین سالن‌های زیبایی مشهد را معرفی کرده‌ایم. این جدول می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر این سالن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین سالن زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

نام سالن زیبایی

آدرس

امکانات ویژه

امتیاز مشتریان به سالن

آرایشگاه مهناز موسوی

بلوار وکیل آباد، دانش‌آموز، بین دانش‌آموز 2 و 4، پلاک 30

خدمات کامل آرایش چشم، شینیون حجاب

3 از 5

سالن تخصصی عروس فلورا

بلوار وکیل آباد، هنرستان 2/19، پلاک 16

پکیج تخصصی آرایش عروس

3.1 از 5

آرایشگاه فِم

بین راهنمایی 17 و 19، برج سلمان، آسانسور اداری، طبقه 5، واحد 4

آرایش دائم صورت، خدمات کامل ناخن

3 از 5

آرایشگاه نغمه و نگین

بلوار فردوسی، نبش فردوسی 16، پلاک 366

پاکسازی پوست، تشریفات عروس

3.5 از 5

سالن دنیای زیبایی

احمد آباد، قائم 12، پلاک 2/37

شینیون فوق حرفه‌ای، احیاء مو

3.4 از 5

مرکز تخصصی عروس فرآرا

بلوار وکیل آباد، هفت تیر، هفت تیر 8، گلشن 1/4، پلاک 60

پکیج تخصصی آرایش و شینیون عروس

2.8 از 5

کدام یک از آرایشگاه های زنانه مشهد مناسب است؟

در نهایت اگر می‌خواهید برای مراسم عروسی خود، بهترین سالن زیبایی مشهد را انتخاب کنید، باید به موارد زیادی دقت داشته باشید. نوع و کیفیت خدمات زیبایی، سابقه و مهارت کادر سالن، نوع تجهیزات و مواد استفاده شده و سابقه کار و نظر مشتریان قبلی، مهم‌ترین مواردی هستند که باید بادقت بررسی کنید. ما در این صفحه لیست کاملی از سالن‌های زیبایی مشهد را برای شما تهیه کرده‌ایم. شما می‌توانید نظرات کاربران سایت عروسیمون را نیز در مورد هر یک از این سالن‌ها بخوانید و با توجه به نظر مشتریان قبلی، بهتر و راحت‌‎تر برای انتخاب بهترین سالن زیبایی، تصمیم بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه‌های زیر نیز دیدن کنید.

باغ تالار مشهد | مرون های لباس عروس در مشهد | تالارهای پذیرایی مشهد | آتلیه عکاسی عروس مشهد

توجه: مرورگر شما پشتیبانی نمی شود. لطفا برای استفاده از سایت از مرورگرهای به روز مثل chrome یا firefox استفاده کنید.